25 Januari

Jag mådde inge vidare idag så blev ingen skola, istället satt jag mig på java med Kicki för en god lunch och för att lätta på hjärtat. Vi tog sedan en runda på stan och jag la undan två byxor jag antagligen ska köpa imorgon eller på torsdag. Vi har spenderat kvällen i ishallen, Brynäs mötte AIK och självklart blev det en tung förlust..  Jag försökte vinna hem 12 000 också men självklart blev det också en tung förlust.. DÅLIG DAG!

Nu ska jag sitta och hålla tummarna på att denna väska blir min någon gång. hihi


Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer ordna sig gumman! Du är grym och om inte de andra fattar det så är det deras förlust;)



Du har fått en liten award av mig,

så kika in på min sida;)



Vi älskar dig och saknar dig! Puss

2011-01-26 @ 09:48:25
URL: http://jagochpyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0