26 Januari

Sitter här med coca cola light och gurka, mitt mellanmål som aa räknas som vatten;) Pumpade lite muskler med några tjejer från ettan+Louise i morse. Var skönt att träna och tänka på annat, var även imponerad över hur bra jag kunde träna benet! Cyklade och körde styrka!:) Kilade sedan ner på stan, kom hem med ett par nya byxor och ska även köpa ett par till imorgon. kulkulkul! Med lite lön:)

hade tänkt att baka idag, slå på stort! Kanske ringer Kickan ett samtal och ser vad hon gör. Men vet hon ska äta tacos med tjejerna. Så jag får rulla tummarna, baka, ringa/smsa råttan, prata med mamma, se oc och ha allmänt kul för mig själv. Hänga med Lady helt enkelt;)

Såg jag vunnit ett litet pris från min syster också, så ikväll ska jag sitta och skriva om det!:) Tack sis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0