28 Januari

Jag har försökt vänja mig vid min nyra hårgfärg som nästan ser lite orange ut i soljuset, men kopparfärgen är faktiskt ganska härlig. Lite egen, lite guldig kanske? Nej det låter mest som jag är en hippie.. Är i skolan och har nyss ätit en god kycklingsallad till lunch. Såhär blev skillnaden på håret i alla fall, från mörkt till koppar (har bara avfärgat och lagt ytterst lite toning i utväxten som var ljusare, kanske ska slinga om några veckor) Plus hur jag ser ut idag. Hittade min klocka som jag småälskar lite..  Såg även att min sockersöta nya bh syndes väldigt mkt me den matchar ju min rosa klocka iaf.. höhö


Kommentarer
Postat av: Maja

Snygging:)

2011-01-28 @ 14:49:48
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0