29 Januari

Efter en god middag och en handbolls match så tog jag bussen till Lovisa (jajagskatakörkort). När jag väl kom dit hittade jag två slöfockar i soffan, Lovisa och Alexander låg med datorn och chipsen i högsta hugg. Och det sa ju inte jag nej till! Efter att ha utklassat Alexander i foooooodninja(fruitninja) så bestämde vi oss för att åka till interpooool för lite biljard och ja... jag har nog aldrig skådat en sådan dålig biljard spelare som mig själv.. å herregud va jävla dålig jag var! Lovisa var helt okej ändå!;) Trots att hon inte lyckades hålla den vita bollen på bordet ibland.. hlhlh! MEn vi vann mot alexander med 3-2 i matcher, Alex lag hette OTUR ;)

En lyckad kväll! Har nästan träningsvärk i magen för hur mycket jag har skrattat. Tackar tackar ja! Nu tycker Lovisa jag har skrivit för långt antagligen så.. Hejrå..  Ska mysa lite med familjen sen ska jag till ishallen med papy för att se en j20match.. sen alags match med Kickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0