Always on my mind

Min tanke var att gå upp klockan nio, köra lite WII eller gå på rullbandet. Nu är klockan halv tolv och jag ligger i sängen med halsont och återigen förkyld. Va fan är grejen ? Nu har jag pendlat mellan att vara frisk som en nötkärna och sjuk i flera veckor. Man blir så lessss...

Så jag inleder min dag med lite musik och avkopplande för att sedan ta mig till stan för fönstershopping. Plus jag ska förbi jobbet och lära mig kassan lite. Fårse hur det går...

Idag börjar min dag mot nya mål. Så om 7 veckor ska jag antagligen ha klarat det. Hoppas? Håll tummarna! KLarar jag det itne inom 7 veckor får det väl ta ett halvår då, men då är jag riktigt kass! haha. Nu kör vi!

You don't have to feel like a waste of space
You're original, cannot be replaced
If you only knew what the future holds
After a hurricane comes a rainbow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0