18 Januari

Hemkommen ifrån Stockholm. Var snabba puckar in hos min doktor Magnus, och snabba puckar ut! Med mig fick jag en operationstid.. Sist fick jag vänta åtta månader, nu fick jag vänta TVÅ dagar.. Så man kan säga att det var skillnad. Dock är det inte riktigt samma operation men det är ändå skönt dom ger mig sådan service nu. :) Så torsdag morgon 09.00 ligger jag på operationsbordet. Förhoppningsvis operation 1 av 2 som går bra. OCH förhoppningsvis slipper jag operation 2.  Har jag stavar rätt på operation nu? hahah.

Men med glada besked medföljer dåliga. Hinner inte åka till Örebro imorgon, vilket var något jag verkligen ville.. Så hänger lite läpp över det. Men istället för att sura helt så pysslar jag på en liten överraskning.


Kommentarer
Postat av: karin persson

vad har du gjort för operation?

2011-01-23 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0