Summerburst var det absolut roligaste jag ...

img_5180 (MMS)

Summerburst var det absolut roligaste jag någonsin upplevt! Känslan var så jävla bra, alla människor var så jävla sköna, musiken var så jävla bra!! Jag och Lovisa tänkte inte riktigt klart så vi smet in på vipen där Alexander plus grabbarna var. Dansade som galningar och jag har nog aldrig skådat så många killar utan tröja som rör sig i takt!! De va faktiskt just de som gjorde mycket av kvällen, ingen stod still och hängde utan alla körde på rakt av och ja måste ge poäng till killarna för just de. Tråkigt att fat c inte var med och körde dock. Igår blev de jobb och mys, sitter nu på tåget för att ta mig hem till så kallade brännbollen.  Har ingen röst kvar men det var värt alla dagar i veckan. Tack till alla er killar som körde på med oss hela kvällen, tack till tjejerna, förlåt Jebbo för väskan i huvudet, förlåt för något annat misstag som skett, tack för en GRYM helg!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0