12 Juni

Gårdagen var enbart mysig och härlig! Jag tog med mig Hugo och åkte förbi min kära vän Pontus, där serverades gott gott och Hugo stod för humorn. Åkte hem med Hugo och sedan var det dags för lite filmmys. Var länge sedan jag kunde slappna av så som jag gjorde igår. Blev sent in på natten innan jag cyklade hem, frös ihjäl? Trodde det skulle vara varmt när det var sommar.......

Idag återstår det packning och pyssel. Imorgon åker jag till sthlm och schemat börjar på heltid. Bara att kämpa och hoppas på kommande bra dagar. Kommer ju åka hem på det flesta lediga dagarna eftersom jag tycker det är så pass nära.

Ps, mina senaste tatueringar är på revbenen och foten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bilder på de nya tatueringarna!

2011-06-12 @ 16:43:38
Postat av: Anonym

:)

2011-06-12 @ 16:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0