15 Mars

Huvudvärken stiger,rummet är kolsvart och det enda jag ser är en ljusskärm som levererar allt förutom svar på alla mina frågor. Jag kanske borde använda google, eller varför inte söka på ett forum? Huvudvärken stiger lite till och jag stänger ner datorn. Mobilen tas fram och jag stirrar in i den i väntan på ännu mer svar. Jag har gett upp så mycket att jag inte längre vet vad jag väntar svar på. Lägger mobilen nedanför sängen, innerst inne vill jag att den ska vibrera. Jag vill ta upp den, läsa något som får mig känna en lättnad, en tyngd som släpper ifrån bröstet och en stigande värme som tillslut får mig att le. Hur kan det så svårt att vara glad för det man har? En dag kommer jag gå runt med ett leende hela dagarna. Och imorgon är en ny dag, en ny dag då jag ska börja med ett leende på läpparna.. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan, jag har det bra där jag är nu-där jag är nu idag. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0