25 Mars

Hade en riktigt bra torsdag, vi lagade mat, såg hockeyn,spelade kort och jäklades med varandra som fan. Låten "jenny jenny" sjöngs och jag var på toppen humör. Kanske måste säga förlåt utifall någon tog illa upp ibland. Idag nalkas det antagligen utgång (igen) men är ju roligare att gå ut en gång per helg så helgerna går snabbare tills man får pussas en helg istället. Eller har jag fel?
Systerdyster kom hem från Usa i morse och det bjöds på två paket, tack systerdyster!:) Hennes mage hade blivit ännu större, vilket jag älskar! Snart kommer två små pojkar ploppppa ut.

Idag har jag kört på stort och tagit shorts på mig. Dock är ja väldigt obekväm i det nu. Men det skiter man väl i.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad smal och fin du har blivit :)

2011-03-26 @ 10:57:06
Postat av: Maja

Var hon ful förut eller? Du är alltid fin, oavsett hur "smal" du är.

2011-03-26 @ 14:41:43
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0