28 Mars

Längtar så otroligt efter helg, redan på torsdag är jag fri ifrån skola och 09.00 befinner jag mig i Malmö. Och är det fint väder kanske det blir en tripp till Danmark. (hoppas) Helgen kommer sedan leverera med utgång i Göteborg, kalas för älsklingen som fyller hela 1år! Han har även nu lärt sig ta fyra steg.. Blir så ledsen att jag inte är där under hans utveckling.. Får flytta till GBG..:) Längtar längtar längtar!
Försöker föra över pengar till Lovan, vi ska ha så jävla kul den 4e Juni kan jag säga! Har så mycket att se fram emot nu April,Maj,Juni.. Utomlands semester, konsert, student osv. Allt detta borde göra mig lycklig. Så nu ska jag le och ta vara på tiden i skolan, för tro det eller ej så kommer jag nog sakna skolan när jag står där arbetslös......

Hitta lite old times på datorn.



Kommentarer
Postat av: SDJ

Liiite bruna!

2011-03-29 @ 08:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0