7 Februari

Blev en myskväll hos mallan igår som sagt och det satt sig i min mage, mår illa av det jag åt och är lite halv"sjuk" idag. Hängig och illamående, kanske inte ens va maten är nog bara jag som inbillar mig pga pappa gått runt och spytt här hemma idag.

Stannade hos Lovisa och delade natten med henne. I morse klev jag upp med riktigt tunga steg för att vara tillbaka i skolan efter fyra veckor i Göteborg,Malmö. Dock fick jag härlig känsla när jag såg ett betyg jag hade fått och för att få träffa klassen. Åt en god lunch med Tora och Rebecka,bokade sling och klipptid för mitt hår och kramade om pärla lite extra. Har saknat klassen.

Imorgon kliver jag upp tidigt för att åka till sjukhuset, sen väntar en vanlig vardag i skolan. Samt kolla big brother live som två st i klassen köpt. Bra tidsfördriv!!

Nu myser jag uppe med mina föräldrar, har knappt varit med dom sen jag kom hem. Självklart kollar vi hockey och glädjer oss över vilka otroligt glada nyheter vi fick av min syster,deras dotter idag! Grattis Maja och Marcus. Är så jävla glad!! Och detta gjorde allt bara ännu mer spännande:D

Mallan den 7 februari och jävligt löjlig med en iphone kamera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0