En trött tjej som ska ta sig till skolan, ...

img_2625 (MMS)

En trött tjej som ska ta sig till skolan, varje onsdag har vi gym som första lektion. Vilket man borde ta vara på, från och men nu ska ja ta vara på alla tränings minuter. Har mått så jäkla piss sista tiden över vikt och mig själv att jag tror träning kommer hjälpa mig med hur jag ser på mig själv. Alla tjejer har nog en period då allt suger, min är just nu.. Gråter och deppar, tar ut det på familj samt pojkvän.. Och självklar är de inte lätt för andra att prata med någon som är 50% förbannad varje dag.. Så ska ta tag i mig själv nu, hade ett mål innan julen och var riktigt nära att nå det. Nu får jag nästan börja om men det kan de vara värt. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Malin, glöm vikten. Den är inte viktig. De viktiga är att du mår bra och trivs. Du är så jäkla fin, du har alltid varit det! :)

2011-03-23 @ 10:27:59
URL: http://johannars.blogspot.com
Postat av: Maja

Ju mer tid du lägger på att tänka på vikten, ju mer kommer den att psyka ner dig. Du är jättefin gumman, tänk på det istället<3

2011-03-23 @ 13:35:05
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0