Har precis varit på ett träningspass och k...

img_0049 (MMS)

Har precis varit på ett träningspass och kände genast motivationen till att börja träna igen, saknar fotbollen och rutinen man hade.. Saknar även våra zumba stunder men nu ska det skärpas! Men mest av allt saknar jag mina två favoritkillar. Saknar att pussa och krama på dem båda.. Nästa helg åker jag både till Malmö och Göteborg. Vilket känns jäkligt bra, en lättnad! Ska krama sönder mina lilla grabb och min stora.. Tänk att en saknad kan bli så stor.. Men nu lär ja slänga mig in i duschen innan AIK matchen börjar.Lovisa kommer hit och bjuder på lika stämning som senast, men nu UTAN chipsen;) de ni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0