Känner mig helt vilsen, jag är en tänkare ...

img_2107 (MMS)

Känner mig helt vilsen, jag är en tänkare och det slutar alltid med att jag tänker för mycket.. Jag blir livrädd för saker jag absolut inte behöver oroa mig för.. Jag får ångestattacker samt panikattacker.. Jag brukar säga att jag är ett vrak.. Jag känner mig svag ikväll och när jag är svag saknar jag att mina vänner/familj är nära.. Men det jag behöver när jag är svag.. De är kärleken från dem som bryr sig om mig.. För det ger mig viljan och styrkan att slå på ett leende igen.. Jag har ont i magen och ångest.. Klumpen blir bara större och större.. Jag vill hem, nästan en månad ifrån min verkliga vardag.. Men att åka härifrån känns jobbigt.. Varje natt här känner jag trygghet.. Jag vet att jag är ett vrak, men när jag når de djupaste stunderna.. Då har jag någon som säger åt mig att allt kommer fixa sig.. Jag vill inte åka ifrån det.. Tur att jag har världens bästa familj och otroliga vänner som väntar där hemma. För när min trygghet är här, då behöver jag er som mest..  Och nu lär ja sluta tönta... Förlåt hejdå..


Kommentarer
Postat av: Maja

Finns alltid här för dig gumman, no matter what. Saknar dig så in i bomben, men förhoppningsvis håller du dig hemma när jag stannar hemma i Gävle någon dag innan jag drar till USA?



Älskar dig.

2011-03-04 @ 09:12:28
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi finns alltid för dig! ÄLSKAR dig, Puss

2011-03-05 @ 12:15:37
URL: http://jagochpyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0