19 Mars

Slutade vid 22.00 igår och var helt slut när jag kom hem, hittade till godispåsen och la mig tillrätta.Hade en härlig kväll på jobbet, hade kassan bredvid Sandra och det blev mycket skratt och snack. Idag är det personalfest så snart kommer AnnaKarin för att hämta mig, klockan tolv ska vi nämligen åka gokart på isen!:)
Ida som undrade vad jag jobbar med(svar) Jag är extra arbetare på Göransson arena, jag började med att servera men nu har jag även stått i puben och som igår haft en kassa vid biljett säljning. Så man kan säga jag är en dom kan ringa om det mesta. Igår va det iceracing i hallen så blev otroligt mycket att göra för vissa:) 10 poäng till de stressande som stod i kiosen igår, fy! Hur klarar ni det haha :) Men jag stortrivs och ska bli riktigt roligt med lite personalfest idag:)

dåligt med bilder senaste så jag får knäppa ett litet kort och mmsa in sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0