13 Maj

När jag stör mig på något så kan det sitta i dagar, just nu stör jag mig på mycket så det praktiskt sätt brinner i mig. Ibland önska jag att jag vore kille och störde mig mycket mindre och la mindre energi på skit saker. Kanske är det just för killarna har makten? Jag är lätt retlig även om jag just nu blivit lugnare än vanligt. Men just idag är jag arg och grinig, när något jag tänkt inte går min väg så blir jag förbannad och den som står i vägen då får ta skiten (tråkigt men sant). Lika bra jag åker utomlands så jag får lugna ner mig!! Skulle behöva lilla lovan, lilla jossan,lilla natta, lilla mille och m.m! Och en skedning med Sabina!

Nu ska jag posta ett brev.

Saknar en dag som denna. En påskafton med människor med lite mera skalle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0