16 Maj

Dags för sängen, Louise kommer hit imorgon bitti för det sista av projektarbetet. Sedan far jag mot arlanda och kanske blir ett mmsinlägg innan jag drar. Jag kanske borde ha paus ifrån allt men jag känner mig själv och släpper hellre ut känslorna här än håller det inom mig. Har haft några bättre nätter senaste tiden men idag är känslan tillbaka. Jag hatar det här! Tur att denna tid imorgon håller jag Hugo i min famn, han sover och jag kan titta på honom och bara le. Alla killar borde vara som Hugo! Ett år och enbart charmig.

Men så känner jag!

Vi fick inte åka någonstans
inte ens till Köpenhamn
grät och grät tills tårarna var slut
Står och låtsas inte se att du står precis brevid
kände dig för längesen, ja det var säkert längre än

Sju sorger och åtta bedrövelser sen
så länge sen, så längesen
Du kommer nog aldrig mer vara min vän
det var för längesen
så längesen, så längesen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0