18 Maj

Efter en mysig dag utan sol har jag nu kommit in i min lägenhet. Som de flesta vet så har jag en tvårumslägenhet för mig själv och ja... Det kan vara skönt men jävligt ensamt. Känner mig ensam ganska allmänt och det låter väl töntigt det med när man är på familjesemester. Jag håller tummarna för att Turkiet bjudet på solsken kommande dagar, annars har vi riktigt mysigt hotell och det serveras god mat. Jag saknar mina tjejer men jag trivs att vara en bit ifrån Gävle för stunden.

Kan mmsa ett inlägg med bilder när jag solat lite (håller tummarna) internet fungerar som bambi på hal is just nu.


Kommentarer
Postat av: Maja

Vi får åka igen sen när pojkarna har kommit ut så slipper du bo själv:) Hoppas att ni har det helt underbart. Här hemma håller vi på att flytta in i huset, du kanske kan komma och hälsa på sen när ni kommit hem?



Saknar dig, hälsa allihopa!<3

2011-05-19 @ 07:57:24
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var i turkiet? :)

2011-05-19 @ 16:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0