20 Maj

My new nickname is "you idiot"
Hmm, that's what my friends are calling me
When they see me yelling into my phone,
They're telling me let go, he is not the one
I thought I saw your potential,
Guess that's what made me dumb

rihanna kan hon med. Alla andra har sovit bra länge nu och jag har kollat one tree hill. Vore fel att ha en Nathan! En brunett med muskler och vackert leende. Inte helt fel det!! Det kan nog klassas som drömkille! Det är helt enkelt inte som på film där man får säga sitt och man får ge och ta. Duger det inte för den andra nej då får man skit i ansiktet. Kommer komma till droppen då jag skriver ut allt här så man kan förstå varför. Men med tanke på vad som är vett och etikett så är man tyst och är halv negg såhär istället.

Tur jag har världens mysigaste dagar med min familj. Tur Hugo får mig att le och tur jag fick dansa järnet med lillen till småstjärnorna idag. Damer, HUGO kommer bli en drömkille. Han kommer ha samma humor som fat c(ingen sthlmska dock), dansa som en gud och vara en blandning av nathan sen så får vi låta honom spela fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0