25 Maj

Såg en liten liste många gjort så nu gör jag den jag med.

Dagens humör: Glad, träffats klasskamraterna.
Dagens borde: Få krama sönder Lovisa,Natta och Josefin
Dagens frisyr: Utsläppt GULT hår
Dagens smink: Mascara och pyttelite puder
Dagens klädsel: Jeans linne jacka
Dagens favoritlåt: Snälla bli min
Dagens planer: skola, träffa tjejerna
Dagens vill ha: Ett telefonsamtal
Dagens längtan: Mina tjejer, sthlms roliga kompisen
Dagens beroende: Att få träffa tjejerna!!
Dagens tråkigaste: Att jag inte fått ett telefonsamtal
Helgens bästa: Att jag kunde ligga i solen.
Helgens mest efterlängtade: Kanske poolparty hos Alexander i lilla sthlm
Helgens pinsamaste: Städerskan såg mig i trosor
Dagens motto: Va en bra vän


Bildbom från Turkiet. Eftersom jag inte får lägga ut bilder på familjen så får de bli bildbomb på mig. Dom ligger inte i ordning från veckan. Blev och halvbrun helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Maja

fining :) kom hit snart, jag saknar dig!

2011-05-26 @ 09:03:41
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0