Blev en pw+gym med Louise, känns bra nu i ...

img_4116 (MMS)

Blev en pw+gym med Louise, känns bra nu i efterhand när jag inser att jag sket i träning och sov igår istället. Har precis varit och gjort en skattning! Mina värden hade ändrats, vissa mot något bra och vissa mot de dåliga.. Vikten hade stigit och de är väl inte så chockerande eftersom jag blev bundis med chipsen när ja skaffa kille i Malmö. Nu har bestämt för enbart gotta på helgerna (lever bara en gång). Men ändå lite trist när ja kämpade för mitt mål förut och fick se hur långt ifrån det jag var idag. Tur jag har en mamma/systrar/pappa som säger jag är fin som jag är. De sitter i huvudet!! Men men:) för att göra mig själv på lite bättre humör ska jag ta en sväng på stan med moder, se tjejernas korpen match och dyka ner i skoldatorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0