Gårdagen blev mysig! Jag, Matilda, Linda o...

img_4241 (MMS)

Gårdagen blev mysig! Jag, Matilda, Linda och jossan körde mys på både brända och helt enkelt. Pratade och pratade och hade det mysigt:) idag hitta jag på exet Ottos tröja och glider runt i den ganska skapligt nu. Exakt ett år sedan jag var tillsammans med honom faktiskt haha! Var min favorit tröja en gång i tiden, ser ni inte vilken perfekt gårunthemmai mys tröja de är?:) nostalgi på den! Jag har tänkt mycket på hur man hanterar minnen och saker från förr, denna tröja mår jag ju inte alls dåligt av att se utan snarare glad för när jag fick den en gång i tiden var jag ju "lyckligast i världen" trodde jag. Och idag när jag ser andra minnen känner jag inte riktigt samma glädje, kanske är det för allt inte riktigt har lagt sig för mig men varför plåga sig själv med att se minnen? Nä är svårt de där. Men idag är jag faktiskt ganska glad. Jag ska på kalas och njuter av vilka bra vänner jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0