10 Maj

Det jag känner nu när jag snart ska ha prov i demokrati. d r ä n k m i g s a k t a m e n s ä k e r t. Jag har ingen ork för skolan men det som får mig kämpa är utomlandsresan om exakt 7 dagar. Det är så mycket som lockar! Turkiet, sthlms röj, studentvecka och så den där lilla studentdagen. Jag hoppas verkligen alla som jag vill ha där på min dag kommer. Det är en dag jag aldrig trodde skulle ske för mig, så många gånger som jag varit " nära " att skita i skolan. Så kommer bli känslosamt och lyckligt. Får hålla tummarna den viktigaste just nu kommer. Vilket jag tvivlar på. Man får ge och ta finns nog inte i denna värld.

Inviger mina rosa shorts och träskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0