20 Maj

Ja ni som undrar hur jag hinenr blogga så har jag väl nämnt att jag bor ensam? Så när mina föräldrar är i sin lägenhet och tar powernap, anna och andreas är i sin lägenhet och tar powernap så ja.. då är jag i min lägenhet och bloggar samt tittar så jag får alla mina betyg och fixar mina inlämningar!:)

Har haft en skön dag på stranden, jag som hatar sand gnällde väl en del men när jag väl var i havet och låg nere vid vattnet för att leka med Hugo, ja då va ja tipptopp glad! Solade ryggen medans hugo försökte lära sig gräva, han ville även kuta i vattnet hela tiden så att vara en badgruka till moster fungerar inte ;) Var bara att vänja sig!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0