klackisarochjag

Det blev ett par svarta klackar, fårse hur länge dom håller. Är bombsäker på att dom max håller 3-5 gånger pga att dom är från din sko, men fick ju rabatt så då göre fasiken inge..;) Sen tog jag med kicki till solarieöna och till skolan för att skriva lite prov. Provet gick bra så de firade vi med thaimat!:)  blev smällfeta och somna i sängen.. Sen vare dags för två timmar träning, idag körde vi på bra.. gogogo strömsbro!

nu är ja trött och utsilten, i morgon bitti ska man upp och fixa lite saftis för helgen sen får jag se om Sabina anländer i morgon eller på lördag. Fredags kvällen bjuder på massavis med kramar med mina favorit brudar som ja saknat ihjäl mig efter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0