klirr i kassan

Fick precis veta att jag fick extrajobbet, vilket är skönt för nu har jag två stycken!:) Och lite extra klirr i kassan skadar inte, även om det kanske inte är så mycket. Är jätteglad att jag fick jobbet.

En varm dusch gjorde susen, känner mig lite bättre i alla fall. Men febern håller i sig och är likblek.. Ska ta mina skolsaker och bege mig mot Kicki senare. Hennes make är ute och reser och jag kan ju lika gärna ligga sjuk och plugga där. Hoppas hon lagar mat åt mig dock:)

Vet inte vad det är med mig, hamnar mitt i mellan men jag har en bra känsla i mig. Denna jul kommer kanske bli bra trots allt!:)

Kommentarer
Postat av: läsare

vad har du för jobb?:) kram

2010-12-15 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0