skålhål

Kicki står i duschen, efter en liten runda på nian är vi klara för kvällen. Fixat dricka,läppstift,ett impuls köp av ett linne, kläder tills ikväll, en fungerande plattis, ett hus med bra tjejer och jag hoppas mrriktigtsötfilur håller mig sällskap på mobilen ikväll också. Det är inte nån mer ja kallar filur ifall filuren kanske läser mitt blogg inlägg.

Nu ska ja städa upp lite och fixa igång singstar och så. Vi ska värma upp våra röster för den fina födelsedags sången ikväll. Dom bästa kvällarna spenderar jag med töserna, och nu har vi nog alla börjat räkna ner dagarna till magaluf. Bästaste bästaste!!


Kommentarer
Postat av: hemlig magaluf 10 grabb

vilket datum åker ni?

2010-01-26 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0