Beyonce is back, singel and white

Kvällen blev otroligt rolig! Jag Emma Ida och Anna satt hos Ida, drack och spelade spel!:) Hade riktigt trevligt. Åkte sedan ner till bergrenska för lite mingel innan vi intog dansgolvet på goya. Efter en hel kvälls dansade insåg vi hur äckligt svettiga vi var. ( tips till goya, skaffa fläkt! ). Såg ut som jag hade gråtit och gått runt i regnväder. Men apapap. Jag hade dansat, lekt lite beyonce;)


Nu ska vi chilla lite i solen, sen blir det körkorts kurs ( aaaa jag ska bege mig ut i trafiken människor !) Sen lämna in mobilen och säga upp mitt abonnemang, packa! Sen imorgon bitti flyger jag till Malmö.
Bilder kommer senare!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0