Gör en sammanfattning.  Torsdag: flög till...

img_2834 (MMS)

Gör en sammanfattning.  Torsdag: flög till Malmö, var hos victor. Fredag: tog tåget till gbg, gick ut med min syster, Andreas och sällskap. Hade världens skönaste bord och drack, skratta och hade roligt. Lördag: älsklings Hugo fick sitt första kalas då han ska fylla ett, 37 st firade min älskling. Sen film kväll med familjen. Söndag: var grinig, vaknade av min älskling som ville upp och leka, alla sov, ja hade Hugo men låg i soffan och halvsov, åkte hem till Gävle. Och under all denna tid har jag saknat ihjäl Lovisa!!!!!!!!!!! Och missa Josefin fest... Men jag har haft en riktigt bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0