20 April

Jag har inte skrivit så mycket, precis som jag skrev innan. Men nu kan jag inte hålla fingrarna i styr. Är rastlös och väldigt ja fundersam över "livet". Jag är så otroligt tacksam att jag har min familj, vänner och bekanta.. Det håller mig sysselsatt på dagarna. Jag har gått på stan, gått på zoo, fönsters hoppat i väntan på lönen, hyrt film,ryätit godis, ätit sushi och haft trevligt sällskap. Justja jag är i GÖTEBORG. Jag rymde hit i måndags morgon. En rehab vecka ifrån att vara hemma i sängen och deppa.. Dock har jag lyssnat på samma låt om och om igen, eller snarare två låtar...
Kan visa texterna sedan.. dom går rakt in i ryggen hjärtat huvudet hjärnan.. som jag säger till Hugo.. Buuu



Kommentarer
Postat av: Lovan

Har börjat blogga igen nu för din skull, så du kan ha koll på mig när du är borta ;)

Pussis, du e best!

2011-04-20 @ 16:57:46
URL: http://lovisatagtstrom.blogg.se/
Postat av: Maja

lillprinsen är så söt!

2011-04-20 @ 17:19:05
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: mamsen

Fina bilder gumman...du gör det bra...tycker jag känner igen mobilväskan hmhm...kramar saknar dig

2011-04-20 @ 17:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0