26 April

Jag hoppas dagen kommer då din ågren gör ont i hela dig och du inser hur jäkla mycket du har förlorat. Jag har verkligen kommit in i ett musikstimm. Kanske borde jag börja nynna igen. Jag går inte en timme utan att ha lyssnat på samma låtar. Tagit in texterna och känt någon känsla. Jag kanske borde börja skriva igen? Göra något. Idag är en tung dag, mitt huvud expolderar av tankar och magen är en enda stor klump. Det väntas plugg och det väntas städning. Jag hoppas på god mat och något som kan förgylla min dag. För hitills finns det enbart dåliga nyheter. Denna dag suger..

NEW YORK - Melissa Horn
Du är allt - Sonja Aldén
For the first time - the script
Chris Medina - what are wors




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0