12 Mars

Hade en riktigt härlig kväll igår, med mycekt skratt! Vi lagade mat, spelade spel, kollade BB och blev väldigt involverade i programmet "cheaters". Emma blev nog som mest arg ;) Vi diskuterade även när jorden går under, hur jag rider på en elefant och kväver mig själv med mina bröst? (bra sagt Bea). Vi pratade om jäklans mycket igår, tack för kvällen tjejer! Fast är Bea ni borde tacka, utan Bea hade jag aldrig sagt " tacos hos mig Fredag". Så TACK Bea för du gav mig lite order:)

Vaknade med magont och en jäkla klump i magen. Vill bara ligga gömd i sängen halva dagen, äta lite mat med mamma för att sen ha en grymt roliga kväll med de där sköna bruttorna. Vore de fel att somna med karln ikväll? Nä de vore de inte. Så vad sägs om att flyga ca74 mil efter krogen? Någon som vill följa?

En nystädat rum, en hund,pyssel,en säng redo för min ensamhet, herregud nu vill jag ha mannen här


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta varför la du ut det här? Det var skit fult, absolut inget som insperaras. Du borde verkligen inte vara stolt över det där hemska rummet.

2011-03-12 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0