22 Maj

Man brukar säga att mammor alltid har rätt så idag när min mamma fick sitta på sängkanten och säga att personen kanske vill avbryta helt så fick de mig förstå. Jag kommer känna såhär, jag kommer ha svårt att sova och jag kommer aldrig förstå hur en människa kan bry sig så pass lite att den blir aggresiv. Jag har gått en hel dag med gråten i halsen och mitt i centrum fick jag nog. Jag ville bara hem och efter en taxiresa med mammas hand mot min kind var jag hemma, jag är glad mamma följde efter och satt där. Jag är glad jag är utomlands.  Så jag tar paus från bloggen.


Kommentarer
Postat av: Maja

gör du rätt i gumman. fokusera på dig själv nu istället. älskar dig!

2011-05-22 @ 06:28:24
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0