:)

När jag kommer hem från Cypern har ja tänkt en vecka med bara bilder som flöder. Har ju missat lägga in massa nu senaste!:) Imorgon bitti drar vi, Idapida sover hos mig inatt så vi åker till samlingen tsm!:) myspys!
Idag var vi hurtiga och tog en promenad ner till stan istället, hemifrån mig är de 5 km!:) kändes skönt! Åt en god lunch och planera kvällen. Kvällens planer lyder
*skräck film i Annas källare
* äta världens godaste sallad
* äta onyttigt
* mysa
* och ha den bästa kvällen! MYSKVÄLL!

Imorgon avgörs det när jag blir MOSTER! och i morgon fyller bästa SOFIA 18 år! tjohooo!:)

Sen grattis brynäs j18 till SM GULD!!! Nu hoppas vi j20 gör sitt jobb dom med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0