Glad Påsk!

Bloggtorkan har satt igång men det kommer och går.  Vet inte hur jag ska göra i Cypern. Fårse om en dator följer med!
Vaknade upp med ett missat samtal från syster. Ringde upp och vet ni vad, VATTNET HAR GÅTT! Så snart är det dags för mig och Maja att bli världens bästa mostrar, och för Anna och Andreas att bli världens bästa föräldrar, för mamma och mamma att bli världens bästa morfar och mormor.. vilket är svårt för dom har redan vi !:)
Lyckorus i hela kroppen!! Nu ska jag nog ner på staden med Kicki och Ida , sen påskmiddag som alltid med släkten.. Sen ska jag nog vara med Markus eftersom han är här över helgen och hälsar på. :) Om det inte blir Mackan så blir det rajtan tajtan hos Frida:)

Glad Påsk alla. Idag är en lycklig dag för mig och jag hoppas ni känner lika!
En bild på systrarna Carlsson för några år sedan!:)




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja om vi har tur så sätter värkarna igång snart så att vi får se vad som gömt sig i magen i alla dessa månader;) Nu ska er tjocka syster försöka vila lite och ni får ladda för att bli världens bästa mostrar!

2010-04-03 @ 13:30:55
URL: http://jagochpyret.blogg.se/
Postat av: Maja

hahaha hemsk bild men underbara systrar:)

2010-04-03 @ 15:49:29
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0