gobit

Trött grinig arg förbannad irriterad ledsen nere deppig osäker. Det är vad jag känner just nu! Skulle vilja skriva ett inlägg som aldrig tar slut för har så sjukt mycket jag går och bär på. Och jag är ledsen för er jag har nära mig som får stå ut med att jag är såhär just nu. Försöker hålla humöret uppe emot er.
blev ingen träning, vilade ett tag och hostan tog över för mycket.. Fattar inte när det ska ta slut. Kommer i och för sig känna av i morgon när jag först har gym och sen badminton på eftermiddagen. Klarar jag av det så kommer jag förhoppningsvis klara av fotbollen på Torsdag. Vill bara tillbaka och spela match... Seriepremiär nästa vecka också, tror inte ja får spela som varit borta.. Men får hoppas...
Usch... nu ska ja försöka samla alla positiva tankar jag har i en liten bubbla och försöka krypa in i den ett tag. Skicka iväg ett sms till gobiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0