MAGALUF!

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera men har inte haft något att berätta, jag mår helt okej! Just nu mår jag underbart! Om två timmar är jag i bilen påväg till arlanda med mina bästa! 10 tjejer i Magaluf, kan inte bli bättre!!

vi har suttit hos Anna och laddat:) cidern,drinkarna,ölen och vinet flödar och vi myser! Kan inte begära så mycket mer, är glad jag har såhär bra vänner! Det bästa gänget man kan tänka sig!:) så tänker inte deppa över något, inte över någon!

Magaluf en vecka, kommer inte uppdatera men när jag kommer hem blir det skärpning! puspuspuspsupsussss
Johanna, jag mår jätte bra! Hur mår du själv? :) länge sen!

När jag kommer hem har jag något att se fram emot, dig



Hörru, håll koll på mobilen!;) hahahhahaha! yes!

Kommentarer
Postat av: Josse

Hjäärtat!! Jag saknar dig som en. Juddee! Har vart på Gotland hela fucking sommaren! Inte haft ens pers nummer pga ny tele!! Massa på G, party, party och jobb! Miss u my dare! Kmr hem nästa vecka :D dåå jävlar köööööörrr vii!!!!!

2010-08-14 @ 01:21:58
Postat av: låt na gåå

tänk vad skönt det skulle vara för alla killar om du blev av med din mobil för en dag :)

2010-08-17 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0