running back

ska jag vara ärlig har jag inte vetat vad jag ska skriva.. Har varit så förbannad och blivit rejält lurad att jag hellre tryckt i mig godis och skrattat med mina vänner än suttit här och skrivit något som DU är rädd ja ska skriva. Typ vart jag var för några dagar sen.

Min fredagskväll bestod av fotboll,tacos,godis och film! Kicki, saga och Jag vet hur man myser till det. Saknade inte alkoholen för fem öre igår! Ikväll blir det nog liknande, vi åker ju faktiskt om en vecka så är inte alls sugen på utgång nu..
apapap nu ropar papy, mat!



Kommentarer
Postat av: kickilito!

haha "inte sugen på alkoholen" kände du inget begär darling? ;) kiss

2010-08-08 @ 13:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0