ett minne suddas ut

Man kan ha en bild av någon, men den kan lika lätt förstöras.
Och visst jag kan vara som en 5åring och jag kan vara otroligt dryg. Men jag har i alla fall ett fungerande hjärta. Ett som inte är av sten och som aldrig skulle såra dig/andra. Jag tycker personligen att man kan tänka steget längre, man kan tänka på den andre personen för en sekund. Hur den skulle känna om det var ombytta roller..
Men jag är en 5åring.. Men då är jag en 5åring som aldrig skulle tagit tåget och blivit så fönedrad av just dig..

Det är lätt att släppa taget, Jag gav dig något, du gav aldrig mig något,men jag fick aldrig mitt avslut. Men du fick ditt, med andra. Godnatt

Tack Cassandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0