mina bästa

Min syster skrev ett inlägg om oss systrar idag, och i detta lilla grupprum började jag stenhårda mallan gråta haha! Tänk vad ord ifrån nära och kära kan sitta fint ibland. Tack anna, älskar er C2 och C1 :)

Nu ska jag ta mig till mormor för lite lunch. Sen tillbaka hit igen, känner mig som en knoddis men det är väl ganska bra ibland. Har min mysiga lilla jacka som jag döpt till "mille" nu, bra va Lovisa?;) och mammas varma vantar, doch en av varje färg för jag hittade itne rätta paren.. antar det är jag som tappar bort de som ska höra ihop !:) Nu ordbajsar jag bara för jag har så sjukligt tråkigt... så hörssenenendå. puss

en gammal bild på er, snygga läppar;)

Kommentarer
Postat av: Maja

älskar dig med gumman:) snart är det jul, då får vi kramas:)

2010-12-08 @ 12:42:30
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0