fighter

Natten har inte fungerat som den ska.. Vaknat till och från och tankarna bara flyger igenom mitt huvud. Är nu jag borde sätta på låten med Demi som brukar peppa upp mig.. Men inte ens den hjälpte i morse. Kanske behöver jag Calles peptalk men var för trött för att åka in till GBG i morse.. pga sömnbrist..

Jag hoppas att dagen kan ge mig lite peppning för just nu är ja ett vrak full med depp. Saknar tjejerna hemma.. mina riktigt goa bra vänner som inte finns vid min sida just nu.. usch usch usch.. gillas inte

Fast har turen att ha Sabina här såklart.. Men nu ska ja inte deppa ner er också.. kramhej

Jag är inte lika stark som du
har inte samma tålamod som du
men jag har haft tålamod sen i somras
Har väntat så länge på allt
jag har funnits där vid din sida
jag har stått ut med bråk
jag har bidragit med bråk
jag har sagt förlåt
jag har fått höra förlåt allt för många gånger
men nu är mitt tålamod slut.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Sandra

vi tänker på dig här hemma iaf mallan!

2010-02-10 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0