hi hi

Godmorgon.
nu har jag damsugat övervåningen.. Okej pappa tog toaletten men komigen, resten gjorde jag själv.
Ska försöka få i mig lite mat innan idrotten. Vi har ledarskap just nu ,så är vi i olika grupper som håller i själva lektionerna.

Efter skolan tänkte jag sola sen åka till mormor och morfar innan träningen, fika lite med kusin jullan kanske? Alex dissar väl såklart. Hon blir stor flicka i morgon. 15 år, och eftersom inte jag kan fira henne så vill ja träffa henne idag. Ska bara säga att jag har världens, världens bästa släkt.. :) ser mina kusiner mer som syskon.

Dags för mat och sätta upp mitt ultra korta hår i en toffs......
J
ag och anna i julas. Anna är gois som godis ;)


Kommentarer
Postat av: Maja

Är du också där nere ihelgen? Jiiihooo, då kör vi en date allihopa:D

2010-02-04 @ 12:32:34
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anna

hej, fin blogg

du kan vell titta in på min då och då?

2010-02-05 @ 19:11:18
URL: http://matttiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0