Beyonce, demi lovato

I mitt ensamma rum ligger jag och tänker på mina två största kvinnliga förebilder. Båda är bra artister och har otroligt bra röster. Men är något med dom som gör mig varm och jag vet att dom finns för varje stund under dagen. Är jag ledsen har dom låtar som tröstar mig, är jag glad har dom låtar som peppar upp mig ännu mer.

När jag var på beyonces konsert grät jag, även mycket skratt! Men hur den kvinnan kan sjunga rakt in i mitt hjärta var galet. Och hennes kropp, ger mig hopp om att en dag kan jag också känna mig snygg trots stora ben!

Demi Lovato blev min favorit genom en film och sen dess i några år har jag lyssnat på henne varje dag. Kan nog alla texter och låtar i och för sig så är de nog med beyonce med;) Demis stil är något ja avgudar. Och är nog den stilen jag själv oftast strävar efter. Visst det kommer och går haha.. 

Och efter denna långa uppsats har jag varit deppig men ändå fått ett leende på läpparna. Tackar filuren som gjorde mig glad igen. Vissa kan och vissa inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0