strömsbrolag

Har inte skrivit så mycket men har knappt varit hemma och kicki har suttit ihop med sin dator så har bara inte blivit något..;) Igår var det myskväll hos kickan med tjejerna och var behövande, även om jag inte var det roligaste sällskapet igår! Förlåt Girls!

När jag kom hem fixade jag ordning i reserv rummet och sedan la mig i sängen med en filur i örat. Tror det blev över två timmars samtal men tiden går snabbt. Så kan man lukta lite på kortet också så är de som filurisen är i Gävle. Nu låter jag som en stalker.. (Y)

Dags för en bra dag med lagfest, börjar 12.00 med de bästa strömsbro. Så blir en heldag med folket. Tycker det är bra att tjejerna har tagit tag i saken. Hejhejdå.

Sabina la upp ett klipp jag gillade, titta häär
Tycker fortfarande att anders är lik erik.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0