tillbaka i träningen

Haft träning med laget, och tror många utav oss skrattade på rejält idag;) haha! Fotbolls tjejer + rörelser + musik kanske inte är de snyggaste men tycker vi va grymma ändå;)

Nu har jag druckit ett glas mjölk och lagt mig i sängen. I morgon bitti blir det gym med alla som går idrott och hälsa. Som varje Onsdag!:) natti natti gott folk!:)

ps, syster! Jag vet inte hur det blir med APU en men hur som helst ska jag ha en vecka hos Sabina och det är vecka 6.  Sen vet jag inte om vecka 7 ska bli i Göteborg eller kanske hos dig?:) Får prata med anna,mamma,pappa?


Kommentarer
Postat av: Maja

Okej, men kolla upp det! Tänkte om jag isf skulle kolla upp om jag ska vara ledig någon dag eller så. Love u!

2010-01-12 @ 23:27:22
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0