träna hejhå!

Stannade hemma av lite olika anledningar. Kan nämna nåra :
1, sabina OCH simon skulle iväg på lördagen
2, Josefin fyller fakitskt 18 här hemma
3, jag mår bättre av att vara sysselsatt än bara ligga i en säng ensam en lördag kväll. DÅ mår jag bra av mina fartfyllda tjejer och av en lycklig nybliven 18åring.
4, jag missar 2 träningar och det ogillar jag väldigt mycket
5, jag bara kände för de, något fel? nej!

Nu lagar jag kyckling + gurka + fetaost+tomat+ett ägg.. Dags för lite mat sen ta bussen till träningen. pypypy gillar inte när vi har sena träningar, men vad gör man inte!

Nu vill jag att min kickan ska sova med mig så jag blir lite gladis.

Kommentarer
Postat av: Maja

Gumman. Ska vi prata någon dag? Saknar dig.

2010-01-21 @ 21:47:13
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Maja

Gumman. Ska vi prata någon dag? Saknar dig.

2010-01-21 @ 21:48:09
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0