kommande fredag, ge mig kärlek

Imorgon är det fredag, det betyder grillning och utgång med damerna! Underbart! Hoppas vädergudarna kan ge mig lite sol? Jatackjatackjatack!

Nu ska jag lägga mig i sängen, ta en alvedon.. Starta den bästa spelningslistan på min ipod..Försöka somna, be till min egna gud att han inte låter mig drömma en natt till..
Jag hoppas på det bästa imorgon. Jag hoppas jag har turen med mig. Har jag inte det, så ska mina nya svarta härliga pumps få mig flyga fram. Kanske en extra drink eller så kanske jag byter till converse och dansar tills ja knappt kan stå. Allt för att tänka på annat kanske. Snälla ge mig en fredag jag blir lycklig av!
Är inte orolig. Har alltid roligt med mina girls<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0