fight for this love

Jag tänker mycket, ibland tänker jag för mycket..
Ibland skriver jag långa onödiga saker,
ibland tjatar jag.
Och det värsta är att när jag gjort de. Ångrar jag mig. Men jag ångrar allt..

Jag har tänkt mycket idag, jag har insett att jag ångrar mig hur jobbig den känslan än är. Jag vill inte ångra, jag vill ha det i nuet. Men jag har valt att ångra, för finns inget att minnas. Finns en känsla av förnedring och sårbarhet. Och detta är ord jag aldrig kommer få säga, jag kommer aldrig få höra  " förlåt". Jag kommer få dåliga ord i ett sms, kalla ord som inte bryr sig. Och jag har blivit van. Så på min blogg står detta...Det blev en dålig grej.. Det blev här, här jag fick skriva ord jag skulle velat säga.. Det är okej att gråta, jag gör det, inte du.. jag vet iaf att jag menat något innan.

Jag ska inte göra som jag gjort idag. Stänga in mig själv. Jag har världens bästa vänner. Trots ölburkar och bitchslaps;). Jag har världens bästa vänner. Jag älskar dig/er. Saknar er Sabina, Frida och Team MC. Jag lovar att jag ska hälsa på!
Nu ska ja ta en lång dusch, sen försöka sova.. Och jag hoppas jag inte drömmer något inatt. Mina mardrömmar har kommit tillbaka igen.. Damn..Och jag tar säkert bort detta inlägget sen. Det är enbart kärlek, inge hat.. Men ja ska inte skriva såhär egentligen. Ska visa er den glada mallan. Men även hon har nätter hon behöver skriva ur sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0