skål

kniv sådär rakt i ryggen. Härligt..
SKÅL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt för att de slog så hårt. Jag ville du skulle höra om det dagen efter du sa de där sakerna till mig, trodde rykten spred sig snabbare än så... jag är hemskt ledsen. Anna betyder inget för mig, om det hjälper något tycker jag inte ens hon är speciellt snygg.. Fick jag välja skulle jag ta dig, anytime, anywhere. Jag är hemskt ledsen. Jag är ärligt talat ledsen, jag tog kontakt med henne när ja var förbannad, du sa det själv, ibland gör man saker man ångrar när man är upprörd.. ingen annan anledning än att såra dig, då. då ville jag det, men inte nu... vill inte att du ska tro jag är någon idiot eller lögnare eller något annat. kan inte säga annat än förlåt. Jag önskar vi fungerat bättre ihop.

2010-03-20 @ 19:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0